Leviticus 14 Urdu

From Textus Receptus

Jump to: navigation, search
14 احبار

۱

پھِر خُداوند نے مُؔوسیٰ سے کہا۔

۲

کہ کوڑھی کے لئِے جِس دِن وہ پاک قرار دِیا جائے یہ شرع ہے کہ اُسے کاہِن کے پاس لے جائیں۔

۳

اور کاہِن لشکرگاہ کے باہر جائے اور کاہِن خُود کوڑھی کو مُلاخطہ کرے اور اگر دیکھے کہ اُسکا کوڑھ اچّھا ہو گیا ہے۔

۴

تو کاہِن حُکم دے کہ وہ جو پاک قرار دِیا جانے کو ہے اُسکے لئِے وہ زِندہ پاک پِرندے اور دیودار کی لکڑی اور سُرخ کپڑا اور زُوفالیں۔

۵

اور کاہِن حُکم دے کہ اُن میں سے ایک پِرندہ کِسی مٹّی کے برتن میں بہتے ہُوئے پانی کے اُوپر ذبح کِیا جائے۔

۶

پھِر وہ زِندہ پِرندہ کو اور دیودار کی لکڑی اور سُرخ کپڑے اور زُوفا کو لے اور اِنکو اور اُس زِندہ پِرندہ کو اُس پِرندے کے خُون میں غوطہ دے جو بہتے پانی پر ذبح ہو چُکا ہے۔

۷

اور اُس شخص پر جو کوڑھ سے پاک قرار دِیا جانے کو ہے سات بار چھِڑک کر اُسے پاک قرار دے اور زِندہ پِرندہ کو کُھلے مَیدان میں چھوڑ دے۔

۸

اور وہ جو پاک قرار دِیا جایئگا اپنے کپڑے دھوئے اور سارے بال مُنڈائے اور پانی میں غُسل کرے۔ تب وہ پاک ڑھہریگا۔ اِسکے بعد وہ لشکرگاہ میں آئے پر سات دِن تک اپنے خَیمہ کے باہر ہی رہے۔

۹

اور ساتویں روز اپنے سر کے سب بال اور اپنی داڑھی اور اپنے ابرُو غرض اپنے سارے بال مُنڈائے اور اپنے کپڑے دھوئے اور پانی میں نہائے تب وہ پاک ٹھہریگا۔

۱۰

اور وہ آٹھویں دِن دو بے عَیب نر برّے اور ایک بے عَیب یکسالہ مادہ برّہ اور نذر کی قُربانی کے لئِے ایفہ کے تِین دہائی حِصّہ کے برابر تیل مِلا ہُئوا مَیدہ اور لوج بھر تیل لے۔

۱۱

تب وہ کاہِن جو اُسے پاک قرار دیگا اُس شخص کو جو پاک قرار دِیا جایئگا اور اِن چِیزوں کو خُداوند کے حضُور خَیمۂِ اِجتماع کے دروازہ پر حاضِر کرے۔

۱۲

اور کاہِن نر برّوں میں سے ایک کو لیکر جُرم کی قُربانی کے لئِے اُسے اور اُس لوج بھر تیل کو نزدِیک لائے اور اُنکو ہلانے کی قُربانی کے طَور پر خُداوند کے حضُور لائے۔

۱۳

اور اُس برّہ کو مَقدِس میں اُس جگہ ذبح کرے جہاں خطا کی قُربانی اور سوختنی قُربانی کے جانور ذبح کئِے جاتے ہیں کیونکہ جُرم کی قُربانی خطا کی قُربانی کی طرح کاہِن کا حِصّہ ٹھہریگی۔ وہ نِہایت مُقدّس ہے۔

۱۴

اور کاہِن جُرم کی قُربانی کا کُچھ خُون لے اور جو شخص پاک قرار دِیا جایئگا اُسکے دہنے کان کی لَو پر اور رہنے ہاتھ کے انگُوٹھے پر اور دہنے پاؤں کے انگُوٹھے پر اُسے لگائے۔

۱۵

اور کاہِن اُس لوج بھر تیل میں سے کُچھ لیکر اپنے بائیں ہاتھ کی ہتھیلی میں ڈالے۔

۱۶

اور کاہِن اپنی دہنی اُنگلی کو اپنے بائیں ہاتھ کے تیل میں ڈبوئے اور خُداوند کے حضُور کُچھ تیل سات بار اپنی اُنگلی سے چھِڑکے۔

۱۷

اور کاہِن اپنے ہاتھ کے باقی تیل میں سے کُچھ لے اور جو شخص پاک قرار دِیا جائیگا اُسکے دہنے کان کی لَو پر اور اُسکے دہنے ہاتھ کے انگُوٹھے اور دہنے پاؤں کے انگُوٹھے پر جُرم کی قُربانی کے خُون کے اُوپر لگائے۔

۱۸

اور جو تیل کاہِن کے ہاتھ میں باقی بچے اُسے وہ اُس شخص کے سر میں ڈال دے جو پاک قرار دِیا جایئگا۔ یُوں کاہِن اُسکے لئِے خُداوند کے حضُور کفّارہ دے۔

۱۹

اور کاہِن خطا کی قُربانی بھی گُذرانے اور اُسکے لئِے جو اپنی ناپاکی سے پاک قرار دِیا جایئگا کفّارہ دے۔ اِسکے بعد وہ سوختنی قُربانی کے جانور کو ذبح کرے۔

۲۰

پھِر کاہِن سوختنی قُربانی اور نذر کی قُربانی کو ذبح پر چڑھائے۔ یُوں کاہِن اُسکے لئِے کفّارہ دے تو وہ پاک ٹھہریگا۔

۲۱

اور اگر وہ غریب ہو اور اِتنا اُسے مقدُور نہ ہو تو وہ ہلانے کے واسطے جُرم کی قُربانی کے لئِے ایک نر برّہ لے تاکہ اُسکے لئِے کفّارہ دِیا جائے اور نذر کی قُربانی کے لئِے ایفہ کے دسویں حِصّہ کے برابر تیل مِلا ہُئوا مَیدہ اور لوج بھر تیل۔

۲۲

اور اپنے مقدُور کے مُطابِق دو قُمریاں یا کبُوتر کے دو بچّے بھی لے جِن میں سے ایک تو خطا کی قُربانی کے لئِے اور دُوسرا سوختنی قُربانی کے لئِے ہو۔

۲۳

انہیں وہ آٹھویں دِن اپنے پاک قرار دِئے جانے کے لئِے کاہِن کے پاس خَیمۂِ اِجتماع کے دروازہ پر خُداوند کے حضُور لائے۔

۲۴

اور کاہِن جُرم کی قُربانی کے برّہ کو اور اُس لوج بھر تیل کو لیکر اُنکو خُداوند کے حضُور ہلانے کی قُربانی کے طَور پر ہلائے۔

۲۵

پھِر کاہِن جُرم کی قُربانی کے برّہ کو ذبح کرے اور وہ جُرم کی قُربانی کا کُچھ خُون لیکر جو شخص پاک قرار دِیا جائیگا اُسکے دہنے کان کی لَو پر اور دہنے ہاتھ کے انگُوٹھے اور دہنے پاؤں کے انگُوٹھے پر اُسے لگائے۔

۲۶

پھِر کاہِن اُس تیل میں سے کُچھ اپنے بائیں ہاتھ کی ہتھیلی میں ڈالے۔

۲۷

اور وہ اپنے بائیں ہاتھ کے تیل میں سے کُچھ اپنی دہنی اُنگلی سے خُداوند کے حضُور سات بار چھِڑکے۔

۲۸

پھِر کاہِن کُچھ اپنے ہاتھ کے تیل میں سے لے اور جو شخص پاک قرار دِیا جائیگا اُسکے دہنے کان کی لَو پر اور اُسکے دہنے ہاتھ کے انگُوٹھے اور دہنے پاؤں کے انگُوٹھے پر جُرم کی قُربانی کے خُون کی جگہ اُسے لگائے۔

۲۹

اور جو تیل کاہِن کے ہاتھ میں باقی بچے وہ اُسے اُس شخص کے سر میں ڈال دے جو پاک قرار دِیا جائیگا تاکہ اُسکے لئِے خُداوند کے حضُور کفّارہ دِیا جائے۔

۳۰

پھِر وہ قُمریوں یا کبُوتر کے بچّوں میں سے جِنہیں وہ لا سکا ہو ایک کو چڑھائے۔

۳۱

یعنی جو کُچھ اُسے مُیّسر ہُئوا ہو اُس میں سے ایک کو خطا کی قُربانی کے طَور پر اور دُوسرے کو سوختنی قُربانی کے طَور پر نذر کی قُربانی کے ساتھ گُذرانے۔ یُوں کاہِن اُس شخص کے لئِے جو پاک قرار دِیا جائیگا خُداوند کے حضُور کفّارہ دے۔

۳۲

اُس کوڑھی کے لئِے جو اپنے قرار دِئے جانے کے سامان کو لانے کا مقدُور نہ رکھتا ہو شرع یہ ہے۔

۳۳

پھِر خُداوند نے مُؔوسیٰ اور ہارُؔون سے کہا کہ۔

۳۴

جب تُم ملکِ کنؔعان میں جِسے مَیں تُمہاری مِلکِیّت کئِے دیتا ہُوں داخِل ہو اور مَیں تُمہارے مِیراثی مُلک کے کِسی گھر میں کوڑھ کی بلا بھیجُوں۔

۳۵

تو اُس گھر کا مالِک جا کر کاہِن کو خبر دے کہ مُجھے اَیسا معلُوم ہوتا ہے کہ اُس گھر میں کُچھ بلا سی ہے۔

۳۶

تب کاہِن حُکم کرے کہ اِس سے پیشتر کہ اُس بلا کو دیکھنے کے لئِے کاہِن وہاں جائے لوگ اُس گھر کو خالی کریں تاکہ جو کُچھ گھر میں وہ ناپاک نہ ٹھہرایا جائے۔ اِسکے بعد کاہِن گھر دیکھنے کو اندرجائے۔

۳۷

اور اُس بلا کو مُلاخطہ کرے اور اگر دیکھے کہ وہ بلا اُس گھر کی دِیواروں میں سبزی یا سُرخی مائل گہری لکیروں کی صُورت میں ہے اور دِیوار میں سطح کے اندر نظر آتی ہے۔

۳۸

تو کاہِن گھر سے باہر نِکل کر گھر کے دروازہ پر جائے اور گھر کو سات دِن کے لئِے بند کر دے۔

۳۹

اور وہ ساتویں دِن پھِر آکر اُسے دیکھے۔ اگر وہ بلا گھر کی دِیواروں میں پھَیلی ہُوئی نظر آئے۔

۴۰

تو کاہِن حُکم دے کہ اُن پتّھروں کو جِن میں وہ بلا ہے نِکالکر اُنہیں شہر کے باہر کِسی ناپاک جگہ میں پھینک دیں۔

۴۱

پھِر وہ اُس گھر کو اندر ہی اندر چاروں طرف سے کُھر چوائے اور اُس کُھرچی ہُوئی مِٹّی کو شہر کے باہر کِسی ناپاک جگہ میں ڈالیں۔

۴۲

اور وہ اُن پتّھروں کی جگہ اَور پتّھر لیکر لگائیں اور کاہِن تازہ گارے سے اُس گھر کی استرکاری کرائے۔

۴۳

اور اگر پتّھروں کے نِکالے جانے اور اُس گھر کے کُھرچے اور استرکاری کرائے جانے کے بعد بھی وہ بلا پھِر آ جائے اور اُس گھر میں پُھوٹ نِکلے۔

۴۴

تو کاہِن اندر جا کر مُلا خطہ کرے اور اگر دیکھے کہ وہ بلا گھر میں پَھیل گئی ہے تو اُس گھر میں کھا جانے والا کوڑھ ہے۔ وہ ناپاک ہے۔

۴۵

تب وہ اُس گھر کو اُسکے پتّھروں اور لکڑیوں اور اُسکی ساری مِٹّی کو گِرا دے اور وہ اُنکو شہر کے باہر نِکالکر کِسی ناپاک جگہ میں لے جائے۔

۴۶

ماسِوا اِسکے اگر کوئی اُس گھر کے بند کر دِئے جانے کے دِنوں میں اُسے اندرر داخِل ہو تو وہ شام تک ناپاک رہیگا۔

۴۷

اور جو کوئی اُس گھر میں سوئے وہ اپنے کپڑے دھو ڈالے اور جو کوئی اُس گھر میں کُچھ کھائے وہ بھی اپنے کپڑے دھوئے۔

۴۸

اور اگر کاہِن اندر جا کر مُلا خطہ کرے اور دیکھے کہ گھر کی استرکاری کے بعد وہ بلا اُس گھر میں نہیں پَھیلی تو وہ اُس گھر کو پاک قرار دے کیونکہ وہ بلا دُور ہوگئی۔

۴۹

اور وہ اُس گھر کو پاک قرار دینے کے لئِے دو پِرندے اور دیودارکی لکڑی اور سُرخ کپڑا اور زُوفا لے۔

۵۰

اور وہ اُن پرِندوں میں سے ایک کو مِٹّی کے کِسی برتن میں بہتے ہُوئے پانی پر ذبح کرے۔

۵۱

پھِر وہ دیودار کی لکڑی اور زُوفا اور سُرخ کپڑے اور اُس زِندہ پرِندہ کو لیکر اُنکو اُس ذبح کئِے ہُوئے پرِندہ کے خُون میں اور اُس بہتے ہُوئے پانی میں غوطہ دے اور سات بار اُس گھر پر چھِڑکے۔

۵۲

اور وہ اُس پرِندے کے خُون سے اور بہتے ہُوئے پانی اور زِندہ پرِندہ اور دیودار کی لکڑی اور زُوفا اور سُرخ کپڑے سے اُس گھر کو پاک کرے۔

۵۳

اور اُس زِندہ پرِندہ کو شہر کے باہر کُھلے مَیدان میں چھوڑ دے۔ یُوں وہ گھر کے لئِے کفّارہ دے تو وہ پاک ٹھہریگا۔

۵۴

کوڑھ کی ہر قِسم کی بلا کے اور سعفہ کے لئِے۔

۵۵

اور کپڑے اور گھر کے کوڑھ کے لئِے۔

۵۶

اور ورم اور پپڑی اور چمکتے ہُوئے داغ کے لئِے شرع یہ ہے۔

۵۷

تاکہ بتایا جائے کہ کب وہ ناپاک اور کب پاک قرار دِئے جائیں۔ کوڑھ کے لئِے شرع یِہی ہے۔

Views
Personal tools
Navigation
Toolbox