1 Samuel 27 Urdu

From Textus Receptus

Jump to: navigation, search
27 سموئیل۔۱

۱

اور داؤُؔد نے اپنے دِل میں کہا کہ اب مَیں کِسی نہ کِسی دِن ساؤُؔل کے ہاتھ سے ہلاک ہُونگا۔ پس میرے لئِے اِس سے بِہتراَور کُچھ نہیں کہ مَیں فِلسِتیوں کی سر زمِین کو بھاگ جاؤں اور ساؤُؔل مُجھ سے نااُمّید ہو کر بنی اِسرائیل کی سرحدّوں میں پھِر مُجھے نہیں ڈُھونڈیگا۔ یُوں مَیں اُسکے ہاتھ سے بچ جاؤنگا۔

۲

سو داؤُؔد اُٹھا اور اپنے ساتھ کے چھ سَو جوانوں کو لیکر جاؔت کے بادشاہ معُؔوک کے بیٹے اکِیؔس کے پاس گیا۔

۳

اور داؤُؔد اور اُسکے لوگ جاؔت میں اکِیؔس کے ساتھ اپنے اپنے خاندان سمیت رہنے لگے اور داؤُؔد کے ساتھ بھی اُسکی دونوں بِیویاں یعنی یزرعیلی اخِیؔنوعم اور ناؔبال کی بِیوی کرمِلی ابِیجؔیل تھِیں۔

۴

اور ساؤُؔل کو خبر مِلی کہ داؤُؔد جاؔت کو بھاگ گیا۔ تب اُس نے پھِر کبھی اُسکی تلاش نہ کی۔

۵

اور داؤُؔد نے اکِیؔس سے کہا کہ اگر مُجھ پر تیرے کرم کی نظر ہے تو مُجھے اِس مُلک کے شہروں میں کہِیں جگہ دِلا دے تاکہ مَیں وہاں بسُوں۔ تیرا خادِم تیرے ساتھ دارُالسّلطنت میں کیوں رہے؟۔

۶

سو اکِؔیس نے اُس دِن صِؔقلاج اُسے دِیا۔ اِسلئِے صِقؔلاج آج کے دِن تک یہُؔوداہ کے بادشاہوں کا ہے۔

۷

اور داؤُؔد فِلسِتیوں کی سر زمِین میں کُل ایک برس اور چار مہِینے تک رہا۔

۸

اور داؤُؔد اور اُسکے لوگوں نے جا کر جسُوریوں اور جزریوں اور عمالیِقیوں پر حملہ کِیا کیونکہ وہ شؔور کی راہ سے مِصؔر کی حد تک اُس سر زمِین کے قدِیم باشِندے تھے۔

۹

اور داؤُؔد نے اُس سر زمِین کو تباہ کر ڈالا اور عَورت مَرد کِسی کو جِیتا نہ چھوڑا اور اُنکی بھیڑ بکریاں بَیل اور گدھے اور اُونٹ اور کپڑے لیکر لَوٹا اور اکِؔیس کے پاس گیا۔

۱۰

اکِؔیس نے پُوچھا کہ آج تُم نے کِدھر لُوٹ مار کی؟ داؤُؔد نے کہا یہُؔوداہ کے جنُوب اور یرحمیلیوں کے جنُوب اور قیِنیوں کے جنُوب میں۔

۱۱

اور داؤُؔد اُن میں سے ایک مَرد یا عَورت کو بھی جِیتا بچا کر جاؔت میں نہیں لاتا تھا اور کہتا تھا کہ کہِیں وہ ہماری قلعی نہ کھول دیں اور کہہ دیں کہ داؤُؔد نے اَیسا اَیسا کِیا اور جب سے وہ فِلسِتیوں کی مُملکت میں بسا ہے تب سے اُسکا یِہی طرِیقہ رہا ہے۔

۱۲

اور اکِؔیس نے داؤُؔد کا یقِین کرکے کہا کہ اُس نے اپنی قَوم اِسرائؔیل کو اپنی طرف سے کمال نفرت دِلا دی ہے سو اب ہمیشہ یہ میرا خادِم رہیگا۔

Views
Personal tools
Navigation
Toolbox